MARIE 30-ÅR

Marie fyllt 30

Så har vi haft 30-årsfest för Marie. På fredagkväll kom min pappa, lillebror Alexander och pappas nya. På lördagen kom allt folk. Det var öppethus från kl.13. Totalt var det väl drygt 30 som kom under dagen.

marie fick många bra presenter. En cykel av sina föräldrar, pengar till skidorna av min släkt, kaffemuggar, en hel del smycken och lite annat smått och gott.

Det var en mycket trevlig dag/kväll. Vi kom i säng först strax före midnatt. Då hade vi 7 övernattande gäster hos oss. 3 från Arvidsjaur och 4 från Umeå/Laxbacken.

Agnes

 

Agnes hade väldigt roligt med alla som var på besök, såväl vuxna som barn. Dock blev det en jobbig dag och än jobbigare att försöka sova när hon hörde att et var folk kvar. Hon somnade inte förrän vid 22. Sedan sov hon bara till 06.30. Så söndagen var lite tjurig.

 

Agnes ska få en ny sän. Vi har bestämt oss för att ta upp växasängen och låta Agnes börja sova i den efter nästa helg. Ska bli spännande att se hur det går.

 

Umeå

 

Nästa helg åker jag och Agnes till Umeå och hälsar på farmor alldeles själva. Jag ska på domaravslutningsfest i Umeå på lördagskvällen. Då ska farmor vara barnvakt. Vilket farmor tycker ska bli jätteroligt.

 

Nä, nu ska jag återgå till arbetet inne på LKC detta sega nattpass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0