Semester

Gatufesten 

Så har semestern äntligen börjat. Började med att lillasyster var på besök med några tjejkompisar för att gå på Gatufesten. Blev en mycket trevlig helg med utgång på Oscar på fredag och Gatufesten på lördagen.

Skönt att vara helt ledig en Gatufest.  Extra roligt när jag fick gå med syrran som jag träffar alldeles för sällan.

Rikleåskäret

I veckan var vi och hälsade på mamma i sommarstugan. En mysig vecka med massor av mys med farmor för Agnes. Lyxigt för oss då vi fick sovmorgon alla dagar. När Agnes vaknade tog farmor hand om henne så mamma och pappa fick sova vidare.

Vi var ute på massa äventyr med farmor. Stranden, skogsvandringar, besök i ladgård och annat skoj.


Farmor, Agnes och mamma Marie på väg hem från skogupptäcksfärd.


På besök i grisladugården. Vi hade även hälsat på kossorna och kalvarna i deras ladugård.

Skullersta

Agnes och Marie hann vara en vecka i Skullersta med mormor och morfar medan jag jobbade mina sista pass. Jag hann dit och hälsa på två dagar. Vi hann med lite sol, inviga bastun, bada och åka vattenskidor.

Sara, Tomas och astrid var också på besök i Skullersta. Så det var mycket bus mellan Agnes och Astrid.


Agnes och mamma ute med gummibåten.


Agnes och Astrid ute på äventyr.

Tills nästa gång. Njut av sommaren och ta hand om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0