Snorkling

Snorklingsutflykt


Idag fick jag aka pa en heldagsutflykt for att snorkla. Eftersom Agnes inte hade haft sa roligt pa en bat i sex timmar var Marie och Agnes kvar i Nha Trang. De var pa stranden och badade i poolen pa hotellet.


Snorklingsutflykten var helt underbar. Verkligen haftigt att se alla koraller och massa farglada fiskar aven om snorklingen har tydligen ite var sa jattebra. Var ett svenskt par med pa turen som hade snorklat pa flera andra stallen i varlden och de sa att det var ganska lite fiskar dar vi var idag. trots det var det en rolig upplevelse.


Flera timmar i vatten i stalande solsken gjorde att jag givetvis ar lite rod om ryggen idag men inte sa att det gor ont eller branner. Men ska nog ta det lugnt pa stranden i morgon.


Marknaden


Marknaden igar gav tre armband till Agnes for 40'000, En troja och ett par shorts till mig och ett par skor till Marie. Jag kopte aven en klocka men den ska jag lamna tillbaka da den slutade fungera i morse, ca 12 timmar efter kopet. Verkar som batteriet ar slut.


Nha Trang


Bara en dag kvar i Nha Trang och sedan bar det av till Mui Ne. Blir antagligen nagra timmar pa stranden i morgon sa Agnes far leka med sanden och med vagorna. Hon alskar att sta och springa langst upp pa stranden nar vattet fran en vag kommer.


Klockan ar drygt 21.30 har i Nha Trang sa nu ar det dax att sova. Hoppas jag kan skriva fran Mui Ne ocksa, kanske till och med lagga ut nagon bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0