Svininfluensan

Sjukdom 

Just nu är jag krasslig, trodde i måndags att jag kanske drabbats av svininfuensan men nu tror jag att det bara är en vanlig förkylning. Jag hade lite feber i måndags men nu är jag bara rejält förkyld. Sitter ända upp i bihålorna.

Utbildning

Nu har jag börjat min praktiska del autbildningen. Jag har gjort två pass inne på ledningscentralen. Det har gått riktigt bra och det är faktiskt roigt. Kul att ha koll på hela länet och inte bara vad som händer i Sundsvall.

Agnes

Agnes trivs på dagis och har klarat sig från sjukdom hittills. Får hoppas hn klarar sig i framtiden också. Det är ju tydligen småbarn som svininfluensan verkar farligast för.

Agnes har upptäckt hur roligt barnprogram på TV kan vara. På mornarna är Teletubies favoriten. Kan faktiskt vara ganska skönt att sätta henne med nappflaskan framför TV:n så man får lite tid att göra sig i ordning.

Till helg ska vi åka och hälsa på farmor Elisabeth i Umeå. Ska bli roligt.

Nä, nu är det dax att göra middag. Tills nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0