Marie 29 år

I går fyllde Marie år

Så vi var i svärföräldrarnas sommarstuga. Vi åkte dit efter lunch eftersom jag var tvungen att sova efter att ha jobbat. Det var underbart väder och när vi kom fram fick vi fika och tårta. Vi stannade tills idag på eftermiddagen. Vi hann även med ett besök till Bimböle och Agnes tremeningar (stavas det så?).

Löpträning

Det är lite sista rycket nu eftersom det bara är två veckor kvar till Göteborgsvarvet. I morgon söndag ska jag ut på en tvåmilsrunda hade jag tänkt. Känner att jag vill ha sprungit två mil en gång innan vi åker ner. Sedan blir det en till långrunda i mitten på veckan och kanske en nästa helg. Sedan bara småjogging och uppladdning sista veckan.

Agnes går för fullt

Agnes knatar verkligen runt nu. Hon tycker det är jättekul att få vara utomhus och gå. Det är förstås lite svårare att gå med skor och på ojämna underlag men kul med nya miljöer. Hon har fortfarande inte lärt sig att resa sig själv men det kommer väl.

Hon har fått en gunga som vi satt upp i ett träd på baksida. Hon tycker verkligen det är jättekul att gunga i den.

 
Bilden är tagen med min mobilkamera varav den inte perfekta kvaliteten.

Dränering

På onsdag kommer de och gräver upp runt huset för dräneringen och isoleringen av suterängplanet. Så nu blir det mycket jobb några veckor framåt.

Nu är det dax att sova så jag orkar upp och jobba och springa i morgon. Min tur att ta Agnes i morgon bitti så bara hoppas hon sover länge =)

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hej! Enligt NE stavas det tremänning. Ni var inte i Bimböle utan i Binböle,

Hälsn. Pelle.

2009-05-03 @ 16:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0