Agnes 1 år

Födelsedagskalas

I går fyllde vår lilla tjej 1 år. Tänk vad otroligt fort tiden går. Tänkte bara jag skulle lägga in en bild och passa på att tacka ALLA för de fina presenter och all uppvaktning Agnes fått på sin stora dag. Det har varit så roligt och hon har fått så mycket bra saker. Tänk vad roligt vi ska ha i sommar med alla de här sakerna.



Agnes på en av allas sina fina presenter.

Fler bilder och mer tankar om Agnes födelsedag kommer till veckan.

Mors Dag

Visst kom ni ihåg att fira era mammor idag! Här var det tre mammor idag. Marie, min mamma och min mormor. Det var 4 barn som inte var mammor själv som firade de tre mammorna. Hoppas ni hängde med. Eva, Marina, Agnes och jag firade våra mammor genom att fixa en picknic och sedan åka till Norra Berget på en liten utflykt. Mycket trevligt och väldigt uppskattat.

Nu ska jag sova efter en jobbig men otroligt rolig helg.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Tack själv för en otroligt trevlig och mysig helg. Speciellt tack för den härliga utflykten med picknick.

Så himla kul att få rå om er alla, men Agnes står ju i en klass för sig.

Kram från Agnes farmor

2009-06-01 @ 07:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0