Umeå

Helg i Umeå

I helgen har vi varit och hälsat på farmor Elisabeth i Umeå. En ganska lugn helg har det varit. Vi kom upp på fredagseftermiddagen. Började med att shoppa lite på stan. Sedan en lugn kväll med god mat hos farmor. På lördagen var vi och badade på simhallen. Det tyckte Agnes var jätteroligt. Hon är ett riktigt litet vattendjur. Vi får nog åka och bada fler gånger. På eftermiddagen åkte vi till min morbror Jan och åt middag. Ville träffa mina kusiner Pontus och Levina som vi inte träffat sen i somras. Söndagen blev en lugn hemmadag och min moster Marina kom på besök. Vi åkte vid två-tiden för att hinna hem i god tid.

Läragå-vagn

Förra veckan köpte vi en läragå-vagn. Ikväll gick Agnes med den själv för första gången. Hon har gått lite runt bordet tidigare men ikväll gick hon flera meter på vardagsrumsgolvet med vagnens hjälp.

Bilder från helgen kommer imorgon eller på tisdag. I morgonkväll ska jag på hockey så får se om jag hinner lägga in bilder under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0