Bilder

Utlovade bilder

Här kommer så de utlovade bilderna. Det blev inte så många tagna i Umeå men blir lite andra bilder.



Agnes håller sig i farmors katters nya klösställning. Agnes skrattar åt farmor.
I bakgrunden syns farmors nya grind som pappa satte upp.



Eftersom Agnes börjat stå en massa börjar blåmärkena och bulorna komma. Det gröna vid ögat är från farmors vardagsrumsbord. Bulan ovanför Agnes vänstra öga vet vi inte var den kommer ifrån. Men Agnes är glad ändå. Bulor hör ju livet till.



I söndagskväll gick Agnes med läragå-vagnen för första gången. Nu är hon ute på promenader lite nu och då.

Trötter

Agnes har inte riktigt kommit på att man ska sova om man är trött. Hon vaknar 6 på morgonen och är klarvaken men innom en timme är hon trött igen. I morse la jag ut henne i vagnen redan klockan åtta och hon sov en timme. Det blir nog en promenad efter lunch så hon får sova lite till. Det är det sämsta med att vara hemma på vintern. Det blir så krångligt med alla kläder. På sommaren är det mycket lättare att bara lägga henne i vagnen och gå ut.

Nu måste jag sluta skriva och aktivera den lilla surpuppan jag har bredvid mig. Tills nästa gång, kör försiktigt i snöovädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0