Nationaldagen



Svenska flaggans dag

Idag firar vi Sveriges Nationaldag. Vi har tagit det lugnt hemma och förberett inför resan till Arvidsjaur och även resan söderut.

Ikväll ska jag fira nationaldagen med att se SVERIGE SLÅ DANMARK i fotboll. Vi är ett gäng från jobbet som ska se matchen på O´learys med god mat, god dryck och trevligt sällskap.


HEJA SVERIGE

Ettårskort

Idag försökte vi även ta ettårskort på Agnes. Inte helt lätt att ta kort på någon som inte står eller sitter still. Vi får nog försöka igen i morgon.

Bild på bron

Jag lovade en bild på bron så här kommer en. Bäst upplever man dock den på plats så man får se det oerhört fina hantverket.



Det är mycket jobb kvar med nu gång, ny gräsmatta och sådant. Även lite jobb kvar med Uteplatsen men där är det mesta gjort.

Nu ska jag förbereda mig för en kväll med fotboll och trevligt umgänge. Till nästa gång! HEJA SVERIGE

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hur ska man nu kunna uppleva den på plats när ni inte är hemma nåt?? Men jag ser fram emot att få besök längre fram i sommar.

Kram från mamma och farmor.

2009-06-08 @ 15:17:05
Postat av: Eva

Jo, då vi körde bil under matchen.

Fick höra hur Lasse Grankvist var upprörd och exalterad, medan Ralf Edström var kolugn.

2009-06-08 @ 21:22:11
URL: http://ele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0