Måndag igen

Så var helgen slut

I helgen var farmor Elisabeth på besök. Hon kom i fredagskväll och åkte på söndagseftermiddagen. På fredagen var vi bara hemma och åt en god middag och farmor fick mysa med Agnes. På lördagen var vi först på Birsta och shoppade farmor, Agnes och jag. Marie var på kalas hos sitt gudbarn. Vi gick till Birsta så vi fick en riktig långpromenad. Vi var säkert borta i tre timmar och värst är det ju att gå hem, det är ju konstant uppför från Birsta tills man kommer in på våran gata.

På lördags kvällen var vi till mormor och morfar och åt middag. Vi spelade ett jätteroligt spel där man skulle placera händelser, personer och dylikt i förhållande till varandra. Man var inte tvungen att kunna det exakta årtalet utan bara placera det i förhållande till andra årtal man redan hade. Skitkul.

Tyvärr glömde jag kameran hos svärföräldrarna i lördag så det blir inga bilder idag. Får återkomma med bilder från helgen.

I söndags hann jag inte umgås så mycket med min kära mor. Jag hade hockeymatch redan klockan 12.00. Hade granskning, dvs en var och tittade på oss och gav oss tips och råd hur vi kan bli bättre. Gick riktigt bra och de flesta tipsen hadlade om små stil och profil saker.

Veckan som kommer

Blir relativt lugn. Händer inget speciellt förrän på torsdag. Då ska jag vara i Tingsrätten en stund efter lunch. Agnes ska få vara med morfar under tiden. Tror de skulle ut och promenera.

Till helgen kommer min mormor och moster på besök. Så det blir fullt upp i helgen också. Men svärföräldrarna är inte hemma för de ska till stockholm och hälsa på Agnes lilla kusin Astrid som kom den 23/1. Maries syster fick sitt första barn och det blev också en liten tjej.

Just ja, en speciell sak händer faktiskt i veckan, jag fyller år! 28, så är inte så mycket att fira. Tror jag ska baka och ta med en liten kaka till babysången på onsdag, för att fira lite.

Tilsl nästa gång hoppas jag att vi fått hem kameran så jag kan lägga in lite bilder. Take care out there!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0