Födelsedag

Grattis till mig

Idag fyller jag år. Inte så mycket att fira då jag fyller 28 men ändå. Mamma var här i helgen så hon firade mig då, svärföräldrarna var här igår eftersom jag inte är hemma ikväll. Jag ska till Ånge och döma hockey.

Brorsan ringde idag och frågade hur det kändes att vara ett steg närmare gubbe. Jag tyckte det kändes mer att man blev äldre när vi köpte hus och skaffade barn.

Bilder

Igår fick vi kameran tillbaka så här kommer bilder från helgen.



Agnes badar med farmor



Agnes spelar på mammas piano med morfar. Pianot står fortfarande hos Egon och Lisbeth men det ska hit till oss så snart vi lyckas lösa transporten. Pianot måste bäras ner för massa trappor utan hiss.

Agnes står själv

Agnes har börjar stå själv med stöd, men hon tar sig inte upp till stående själv. Hon är stark i både armar och ben men det är balansen som ställer till det. Men hon kommer börja krypa ordentligt snart tror jag, sedan är det inte långt tills hon börjar gå.




Nu är det dax för mellis så tills nästa gång. Grattis på födelsedagen till mig!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattisgrattis! Hoppas att du fått en bra födelsedag!

2009-02-04 @ 18:59:35
Postat av: Grethel

HURRA, HURRA, HURRA!!! Grattis på födelsedagen!

2009-02-04 @ 20:34:31
Postat av: Pelle

Grattis från Åsäng!!!!

2009-02-04 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0