Vaccinerade

Svininflunsavaccin

Igår vaccinerade vi oss alal tre mot svinnfluensan. Agnes var på 1½ års kontroll och fick då svininfluensavaccin. Jag och Marie var på Bergsåker och vaccinerade oss. Var som tur var nästan helt tomt. Var kanske tre personer före oss i kön så det gick riktigt snabbt.

Agnes åkte dock på feber av vaccinet. Så vi har fått vara hemma idag och komemr vara hemma i morgon också.

Julklappar

Agnes vill ha barbapappa saker och böcker. Städvagn och soldräckt är redan bokat. Jag och Marie vill inte byta julklappar med någon annan än de vi firar julafton med. Närmaste släkten kommer få en julklapp av Agnes.

Julfest

Ikväll är det julfest på jobbet så jag ska sova lite så jag orkar med. Till nästa gång, njut och stressa inte för mycket inför julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0