Dagis

Agnes på dagis

Nu har Agnes börjat på dagis. Vi skolade in henne med början förra måndagen. Det gick hur bra som helst och hon var hela dagar (8-15) både onsdag och torsdag. På fredagen hade dagis stängt för planeringsdag. I morgon ska jag för första gången lämna Agnes. Det ska nog gå bra. Det är ett jättebra dagis med underbar personal.

Hon har fått sina tänder som hon hade sådana besvär med för någon vecka sedan. Så nu sover hon mycket bättre.

Domarkurs

I helgen var jag i Umeå på domarkurs. Det gick bra. Klarade löpningen utan problem. Hade VG på båda regelproven och VG på korta skridskotestet. Tyvärr missade jag VG på långa åttan med 0,5 sekunder. Jag hade 73,5 sek och det krävdes 73 för VG. Det var lite surt. Hadejag haft en match innan kursen är jag säker på att jag hade klarat VG även på långa åttan.

Gräsmatta

Nu är det full fart i arbetet här hemma igen. De närmsta två veckorna ska vi göra klart för at kunna så gräsmatta så den hinner ta sig innan vintern. Vi vill ju ha en fin gräsmatta nästa sommar som vi kan använda. Det är en hel del jobb men det ska bli grymt skönt att bli klar med det.

Det blev ett kort inlägg denna gång då jag är trött efter helgen. Hoppas jag kan skriva snart igen och kanske lägga in några nya bilder på Agnes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0