Våren är här

Vår

Äntligen är våren här på riktigt. Idag har vi haft sol, i alla fall mitt på dagen. Då var det riktigt varmt och skönt. Jag var ute och sprang mitt på dagen. Sprang ungefär en mil. Börjar kännas bättre och bättre inför Göeborgsvarvet. En månad av intensiv träning kvar. Inte bara solen är ett vårtecken. Snön smälter och blommor har börjat titta fram. Dessa två bilder är tagna utanför vårt hus, på framsidan.





Renovering

Vår innebär ju också renoveringstider. Just nu håller vi på att måla taket i hallen nere. Väggarna ska målas sedan.
I vår ska även huset få en utvändig dust av renoveringsandan men det kommer ske under jord. Vi ska göra om dräneringen och isolera källarväggarna.


Så här ser vår tak i hallen nere ut just nu. Vi (jag) håller på att måla för fullt.

Agnes traskar på

Agnes går för fullt, Mest med stöd och bara kortare sträckor själv men ändå. Det märks att det inte är långt borta att hon går själv. Vi tränar för fullt så fort vi får chansen. Hon har även lärt sig klappa händerna. Vilken underbar känsla det är när man märker att hon lärt sig något nytt. Man blir otroligt stolt.

Det är verkligen full fart på den lilla damen. Jag ser verkligen fram emot sommaren då vi ska springa runt och leka på vår stora gräsmatta. Tänk vad roligt vi ska ha.

Nu ska vi äta middag innan jag ska fortsätta måla. Tills nästa gång ska jag ha tagit några nya bilder på Agnes.

Glad påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0