Vänt sig

Agnes vände sig

Agnes hade fått massage av Marie och låg på en plastad frotte och luftade. Marie la Agnes på mage och hjälpte Agnes med armarna framför bröstet (se bild). Då vände sig Agnes till rygg. Vi la henne i samma ställning igen och då vände hon sig igen. Vi fick det till och med på film.



Så nu gäller det att se upp så hon inte rullar ned från soffan. Måste säga att det var en mycket speciell känsla att se henne rulla runt till rygg. Att se sin lilla dotter göra framsteg gör en helt otroligt lycklig.

Krasslig

Själv har jag åkt på en förkylning av den lite värre sorten. Haft feber och känt mig jäkligt hängig. Som tur är börjar det bli bättre så jag hoppas jag kryar på mig snart. Helgen är fullspäckad med jobb och hockeymatcher.

Korta och koncisa rader den här gången. Ska försöka fortsätta ta lite enkla bilder och lägga upp på bloggen. Tills nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Eva

Krya på dig!

Hälsa Marie och krama Agnes! :)

2008-09-16 @ 21:21:11
Postat av: gabban

åh, hon är så fin. :) hoppas vi ses snart!

2008-09-17 @ 21:49:35
Postat av: Ida

Men vad hon växer :) kom gärna förbi någon kväll om ni inte har något för er!

2008-09-18 @ 09:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0