Själv med Agnes

Hemma själva

Igår var jag och Agnes hemma själva några timmar. Marie var och tränade så jag fick vara hemma själv med Agnes. Det gick hur bra som helst. Agnes fick mjölkersättning i flaska och sedan somnade hon gott.

Kändes härligt att vara hemma med AGnes själv. Man får en känsla att man faktiskt klarar det själv. En känsla att man är pappa på riktigt på något sätt.

Nu kan jag med gott samvete hitta på saker på kvällarna i vetskap om att Marie kan få åka iväg och göra saker själv också.

Lullar på

I övrigt lullar livet på som vanligt. Jobbar, fixar och donar hemma och försöker umgås med Agnes så mycket man kan.

Tills nästa gång hoppas jag det blir fler bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0