Agnes träffar andra

Träffa andra bebisar

Nu har Agnes börjat träffa andra bebisar, och vuxna. Först var hon på babysång förra onsdagen vilket hon tyckte jättemycket om, enligt hennes mamma. Jag överlämnade det där med sjungandet till henne.

Så i fredags var det dax för föräldragruppträff för första gången. Vi var många, 14 barn vara fyra hade pappa med sig också.Ska bli kul att träffa lite andra nyblivna föräldrar och barn. Agnes tyckte det var spännande att titta på alla små barn.

Det märks att hon verkligen är medveten om vad som händer runt henne och att hon ser ansikte på personer runt henne.

Framsteg

Idag gjorde Agnes ett framsteg som vi inte sett tidigare. När hon låg i sitt fina babygym sträckte hon sig efter och tog tag i en av figurerna som hänger. Det har vi inte sett att hon gjort tidigare. Hon har bara legat och tittat på figurerna innan.

Hon kan nu hålla upp sitt huvud jättebra när sitter upp. Fortfarande så har hon inte riktigt kontroll på huvudet utan kan kasta det hårt åt olika håll när hon försöker flytta huvudet.



GRATTIS LILLASYSTER!!

I lördags fyllde min lillasyster 18 år! Grattis får man säga. Nu är du äntligen vuxen. Nu väntar vi bara på att du ska ta körkort så du kan köra ner hit till Sundsvall och hälsa på. Skynda dig hit, nästa gång du kommer bjuder brorsan på en krogrunda! Än en gång, GRATTIS syrran. Hoppas du hade en trevlig födelsedag och inte var allt för bakis i söndags.

Träning

Nu ska jag fara iväg på jobbet och träna innan passet börjar. Jag har fått ett ryck och börjat träna igen. Måste börja träna upp styrkan igen, känner mig alldeles klen. Sedan har jag tagit tag i löpningen också. Löptränar regelbundet. Köpte till och med nytt löparställ i förra veckan. Målet är Göteborgsvarvet (Polis-SM) nästa vår. Bror, Peter, Pelle - Törs ni möta en långbent polis i Göteborgsvarvet! Utmaningen är skickad.

Sov gott och vet att ni vaktas av lagens väktare under natten också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0