Stockholmshelg

Råsunda

I lördags var jag och min lillebror på Råsunda och såg Sverige-Portugal. Hur kul som helst även om resultatet inte blev riktigt så bra som man hoppats på.



Bilder på klacken när lagen kom in på plan. Jag och bror stod mitt i klacken.

Farfar

På söndagen träffade vi farfar Bjarne som var kvar i Sthlm över helgen. Vi gick till Djurgården och åt lite mat. Vi passade även på att gå förbi minneslunden där Freddys aska ligger. Vi gick även ner till kajen, vid de bryggor där han hittades. VIla i frid farbror. Hoppas att det var en olycka och att du inte led.

Det var kul att träffa pappa/farfar. Det tyckte Agnes också.


SKRATTADE

När vi kom hem på söndagskvällen skrattade Agnes på ett sätt som jag aldrig hört tidigare. Jag provade lägga upp en videosekvens med skrattet men lyckades inte. Om ni vill ha det får ni maila mig så skickar jag det. Det var ett riktigt, härligt rungande skratt.

Nu kommer nyblivna farbror Tomas på besök så får sluta skriva.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jasså, var hela familjen Hald dy nere i Stockholm?

2008-10-13 @ 22:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0