SNÖAR

Snöar i Sundsvall

Det är den 29 oktober och det snöar i Sundsvall. Stora, vackra snöflingor faller sakta i mörkret och gatan blir alldeles vit. Hoppas verkligen det ser ut så här till jul. Visserligen ska vi förhoppningsvis vara i Arvidsjaur till jul men ändå.



Skånebesök

Eftersom det är höstlov passade Kalle p åatt komma upp och hälsa på. Igår slappade vi hemma och såg de två nya Narniafilmerna. Vi spelade lite Singstar också. Kalle var grym, slog mig nästan varje gång. Jag lyckades bara vinna när vi sjöng Diggilo Diggiley eftersom Kalle inte kunde texten lika bra som jag. Idag var vi och bowlade. Vi trodde Agnes skulle kunna bli lite rädd för ljuden men det gick hur bra som helst. Sedan gick vi och strosade på stan en stund.


Kalle och Marie har spelat Singstar.

Agnes

Agnes mår hur bra som helst ochdet märks att hon växer. Hon blir mer och mer stadig i kroppen hela tiden. Ska bli spännande att vara hemma med henne en längre tid. Har nämligen sökt föräldraledigt från och med mitten på januari. Då blir det min tur att vara hemma och hustrun får jobba.

En bild på Agnes i en tröja från Farbror Christoffer, byxor från när jag var liten och en napp som hon också fått av farbror Christoffer (förstås).



Nu ska jag se om batteriet till den stora kameran är laddat så jag kan ut och ta fler bilder på det fina snöfallet. Kanske kommer in någon bild ikväll, får se. Tills nästa gång. Happy Halloween!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här i Umeå har jag inte sett någon snöflinga än, men imorgon, fredag, såg det ut som det, på kartan i alla fall. Får väl se!

Trevlig helg!

2008-10-29 @ 22:42:17
Postat av: Christoffer

Gud så söt hon blev med den snygga nappen i munnen!

Hon kommer blir Aik:s nya storspelar om några år :P

Heja Gnaget! :P

2008-10-30 @ 16:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0