Händer mycket

Framsteg

Här hemma händer det mycket just nu med Agnes. I Torsdags var hon hemma själv med mormor för första gången. Mamma och pappa var på Stand up show med Magnus Betnér. Det gick hur bra som helst men Agnes hade ju somnat innan mamma och pappa åkte.

Vi har fått låna en barnstol av Annika och Martin så nu kan Agnes sitta vid köksbordet med mamma och pappa.

Hon vänder sig inte än men hon har börjat vika över benen så det är väl inte allt för långt borta att hon vänder sig från rygg till mage.

Hon har börjat dra in benen under rumpan när hon ligger på mage. Så hon har börjat öva för att kunna krypa så småning om.

Hon har börjat göra ett smackande ljud med läpparna.

Som ni märker händer det mycket här hemma. Förutom allt med Agnes har vi en del på gång med huset efter helgens villa och hem mässa på Nordichallen. Vi har haft en luftvärmepumpsförsäljare och en larmförsäljare här hemma på kundbesök.

Förutom allt här hemma har jag mycket på jobbet med vårt nya arbetstidsavtal. Jag fick förtroendet av mina kollegor att ingå i en grupp om fyra stycken från vår enhet att driva våra frågor mot arbetsgivaren. Känns kul att ha fått det förtroendet redan efter så kort tid här i Sundsvall. Tror att det är en kombination av att jag vågar öppna käften och säga vad jag tycket och att jag är ganske duktig på att argumentera för det jag tycker.

Nu ska jag sluta skriva för att hinna umgås lite med min kära fru innan jag åker på jobbet för ännu ett nattpass.

Förhoppningsvis kommer det lite nya bilder nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0