Vintern är här

Vintern är i Sundsvall

Det känn i alla fall som att vintern har kommit till Sundsvall. Det ligger ett snötäcke som är någon centimeter och det har legat några dagar. Enligt väderleksprognoserna ska det fortsätta vara kallt resten av veckan så förhoppningsvis ligger snön kvar ett tag.

Tatuering

Förra veckan fick jag veta att min lillasyster, som faktiskt är 18, hade tatuerat sig. Fick jag en påminnelse om att ta tag i min tatuering. Jag har ju bestämt mig för att tatuera in Agnes namn och födelsetid. Nu tror jag att jag vet hur jag vill göra det. Får se när jag får tid och råd att fixa den.

Present

Igår kom Agnes mormor och morfar med lite presenter. Hon fick en overall och sockar som Maries mormor Valdy stickat. Hur fin som helst.



Snöskottning

Nu ska jag äta lunch och sedan skotta snö för första gången på några år. Tills nästa gång.

Kommentarer
Postat av: gabban

GUD SÅ FIN OVERALL

2008-11-18 @ 17:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0