Nu är det dax

Nu blir jag snart pappa!

Nu är det inte länge kvar innan jag blir pappa. Min kära hustru ringde mig på jobbet idag och ville att jag skulle komma hem för att hon trodde att vattnet gått. Det slutade med att hon hämtade mig på jobbet och vi åkte in till förlossningen.

Mycket riktigt hade vattnet gått men inga värkar så vi fick åka hem igen.

Nu är vi på väg tillbaka för ett planerat återbesök. Får se om dom skickar hem oss igen eller om vi blir kvar. Hon har lite tätare och kraftigare värkar nu men ändå inte så att hon tror att det är nära förestående.

Fast inom ett antal timmar, värsta fall ett dygn eller två kommer jag att vara PAPPA! Har nog fortfarande inte fattat det trots att det är så nära.

Hoppas allt går bra och att vi snart är tillbaka med en välskapt son/dotter!

Kommentarer
Postat av: Ida

Efter många sökanden så hittade jag till slut er blogg! Hoppas att få se bilder på lillan snart! Nu åker vi till Ronneby och sommarens första bröllop, vi hörs!

2008-05-30 @ 12:21:52
Postat av: Carina

Grattis till er lilla tjej! Hörde att det var lite kämpigt när hon skulle komma ut. Som tur är får man ju en fantastisk belöning. Hoppas att ni alla tre mår bra. Sköt om varandra, man behöver en hel del stöd i början när känslorna svallar. Längtar tills vi får se det lilla underverket.
Kram från Carina, Tony, Samuel och Edvin

2008-05-30 @ 17:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0