Mindre än en månad kvar

Nu är det mindre än en månad kvar tills det är meningen att vi ska få en liten son eller dotter. Det är snart!
Jag tror jag måste gå in på SVTs hemsida och sträck se Barnmorskorna så påminns om vad som väntar mig.

Packa väskan
När det nu är så nära är det väl meningen att man ska packa den berömda väskan. Vad ska man ha i den? Vissa saker har jag fattat att man bör ha i väskan. Kläder till barnet, lite saker till mamman (hennes ansvar) men vad behöver jag? Fick tips av en bekant att ta med mynt för att kunna handla i automater på sjukhuset om det skulle dra ut på tiden. Kameran ska väl ligga i väskan så man inte glömmer den. Extra kläder även till mig kan kanske vara bra. Jag vill ju hålla i barnet tidigt och då lär väl kläderna bli blodiga och slemmiga så det är väl bra att ha ombyte.

Någon som har tips om vad man inte klarar sig utan på BB så skriv gärna en kommentar.

Min blivande son/dotter!

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0