Världens snällaste barn

Snäll dotter

Jag undrar om vi fått världens snällaste bebis. Hon sover hela nätterna med undantag för mat på morgonen. Då har hon sovit i fem-sex timmar. Sedan sover hon några timmar till. På dagarna sover hon massor och då sover hon var som helst. Hon störs inte heller av några ljud annat än plötsliga. Så man kan sitta och prata, skratta, se på tv och pyssla på. Hur underbart som helst. Är det inte värre än så här att ha små barn är det ju ingen match att skaffa fler. Fast det vänder väl så småning om. Hon är ju faktiskt bara 17 dagar gammal.

Fotboll

Igår såg vi fotboll och självklart var hon klädd i Sverigekläder.

 

Inte helt nöjd att bli upphållen för att mamma skulle kunna ta foto.

Grillat

Innan matchen fick min älskade hustru sköta grillen. Jag ville ju se uppsnacket. Det gjorde hon galant även om köttet blev lite för välgrillat men helt okej. Inte lätt första gången på ny grill.


Jobba

I morgon måndag ska jag göra mitt första arbetspass. Blir ett nattpass. Skönt med en lugn start efter så lång ledighet. Sedan ska jag jobba midsommarhelgen vilket kanske kommer bli lite tyngre, mer att göra. Fast det är ju som roligast på jobbet när man har lite att göra.

Snart är det fotboll, sista matchen för grupp A. Spännande att se om det blir Turkiet eller Tjeckien som går vidare till kvartsfinal tillsammans med Portugal. Jag satte mina pengar på Tjeckien.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad mysigt ni verkar ha det, skont att hon ar sa snall! Langtar verkligen tills jag far traffa henne, och se huset!



Kraaaam

2008-06-16 @ 09:58:58
URL: http://veronicabergsten.blogg.se/
Postat av: Gammel-moster Eva

Du förlorade dina pengar på Tjeckien... :P

2008-06-17 @ 22:07:30
URL: http://ele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0