Växer så det knakar

Agnes växer

I torsdags var vi på läkarundersökning av Agnes. Det var enmånaderskontrollen. Allting var jättebra med Agnes. Hon vägde i torsdags hela 4550 g och var 55 cm lång så hon har gått upp drygt ett kilo och växt 6 cm. Det känns skönt att veta att hon växer bra.

Det börjar märkas att hon växt. En del kläder börjar bli lite små och bebisblöjorna börjar också vara i minsta laget.

Semestertider

Nu börjar det bli semestertider. I natt kommer lillebror med sambo hit och stannar hela dagen i morgon. Sedan åker de vidare upp till Umeå. Själv får jag semester om en dryg vecka, den 22:a. Då åker vi till Umeå för att hälsa på släkt och vänner där. Ska bli skönt med semester. Jag trivs på jobbet men för första gången i mitt liv ska jag ha fem veckors semester. Ska bli skönt att verkligen kunna koppla av.

Märks att många andra har semester också för det är många som inte bor i Sundsvall som vill komma och hälsa på. Trevligt att man är omtyckt, eller är det Agnes de vill träffa? Hmmm, kanske både och hoppas jag. =)

Nu kommer snart besök och då blir det mat. Gott, är vrålhunrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0