Full fart

Tiden räcker inte till

Länge sedan jag skrev något senast. Beror på att jag jobbat extremt mycket och all ledig tid varit uppbokad. Jobb på trappen, ishockeymatcher, julfestplanering m.m. Hoppas få tid att skriva lite mer framöver och kanske få ut lite nya bilder.

Glöggfest

I går lördag hade vi glöggfest, eller vad man ska kalla det, för grannarna på gatan. Vi hade bjudit in alla på gatan på öppehus. Det var jättelyckat och alla utom tre hus kom. En del stannade längre än andra men alla tyckte det var jättekul och ett bra initiativ. Det var kul att få träffa alla grannar lite mer och få prata lite med dom. Grannarna tyckte det var kul att få träffa oss men även få träffa varandra. Fram till för 5-6 år sedan hade dom alltid haft fest på vändplanen varje sommar. Efter vår glöggfest var det flera som tyckte man skulle ta upp den traditionen igen.

Innebandybrorsan

Brorsan spelar innebandy i Skövde. Nu har han fått erbjudande att provträna med Jönköping som spelar i högsta serien, Svenska Super Ligan. Kul, även om innebandy är lite av en fjollsport =) Lycka till bror.

Nu ska jag äta lite kvällsmat innan jag ska jobba. Gör ännu ett nattpass. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0